- Jeżeli został wybrany „przelew zwykły” i dotarły do Państwa maile o rozpoczęciu zamówienia, to prawdopodobnie z naszej strony nikt nie odhaczył, że przelew dotarł. Proszę pamiętać, że przy przelewie zwykłym zamówienie może być odhaczone w ciągu 24 godzin, gdyż robimy to ręcznie więc przed upływem tego czasu proszę nie ponaglać, że zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Jeśli płatność była dokonana w inny sposób (PayU, PayPal, BLIK, płatność kartą) to proszę przejść do kolejnego punktu.
- Mail może znajdować się w folderze SPAM w Państwa skrzynce e-mail. Proszę sprawdzić ten folder, i jeśli maile tam są to proszę przenieść je do skrzynki odbiorczej. Dobrze byłoby dodatkowo dodać mój adres e-mail na tzw. „białą listę” w ustawieniach poczty. Wtedy na pewno w przyszłości ten problem nie będzie się powtarzał. Jeśli nie ma maili w folderze SPAM proszę przejść do kolejnego punktu.
- Wystąpił błąd w płatności. Proszę sprawdzić czy płatność nie wróciła na konto. Od złożenia zamówienia do powrotu płatności może minąć kilka godzin. Jeśli płatność wróciła to należy ponownie złożyć zamówienie, gdyż jest to zewnętrzny błąd firmy obsługującej płatności online i nie dotarła do nas informacja o tym zamówieniu. Najczęściej zdarza się błąd przy płatności BLIKIEM prosto ze strony. W takiej sytuacji zalecam wybrać płatność PayU i potem tam dopiero wybrać BLIK. Jeśli po kilku godzinach płatność nie wróciła na konto to proszę przejść do kolejnego punktu.
- Został wpisany błędny adres e-mail podczas zamówienia. Najczęstszy błąd to wpisanie zamiast „gmail.com” frazy „gamil.com” lub „gmial.com„. W takiej sytuacji proszę o napisanie wiadomości sms na mój numer 515-385-889 z podaniem imienia i nazwiska z zamówienia. Sprawdzimy czy takie zamówienie dotarło, poprawimy błędny adres i wyślemy zamówienie.
Wszystkie linki są terminowe. Z reguły jest 30 dni na pobranie plików. Jest to pewnego rodzaju zabezpieczenie, jakby ktoś udostępnił link osobom trzecim. Chodzi o to, że jeśli link zostanie opublikowany to po 30 dniach będzie nieaktywny. W takiej sytuacji należy napisać e-mail na adres sklep@zpe24.pl W ciągu 24 godzin linki zostaną przedłużone do końca następnego miesiąca. Przypominam, że pliki należy pobrać i zarchiwizować na swoim dysku lokalnym, aby w przyszłości nie było potrzeby pobierania ich z linków w mailu.
W tej sytuacji, prawdopodobnie pobieracie Państwo pliki logując się na pocztę w przeglądarce (np. Google Chrome). Aby pobrać pliki wystarczy kliknąć na link prawym przyciskiem myszy i wybrać opcję „otwórz w nowym oknie” lub „otwórz w nowej karcie”. Powinno pojawić się okienko pobierania i zapisywania na dysku.
Jeśli program prosi o hasło to znaczy, że nastąpiła próba wprowadzenia danych w komórkę chronioną. W takie komórki nie wprowadza się danych. Są to komórki zablokowane, gdyż znajdują się w nich formuły konieczne do prawidłowego działania arkusza. W tych komórkach nie pojawi się nic lub pojawią się jakieś dane automatycznie podczas wypełniania komórek w arkuszu. Proszę pamiętać, że do prawidłowej obsługi arkuszy i szablonów konieczne jest dokładne obejrzenie filmów instruktażowych do których linki otrzymali Państwo przy zamówieniu. Z reguły linki znajdują się w pliku PDF zatytułowanym np. „Ważne informacje”. Trzeba zapoznać się z tymi informacjami.
-
- Podczas składania zamówienia należy wybrać okienko „Chcę otrzymać fakturę”. Jeśli nie została wybrana ta opcja, faktura nie została wystawiona. Należy napisać mail z numerem zamówienia i prośbą o wystawienie faktury. W mailu koniecznie podać pełne dane do faktury i te dane muszą być zgodne z danymi na stronie GUS (https://wyszukiwarkaregon.stat.gov.pl/appBIR/index.aspx).
Są to te same produkty co na stronie zpe24.pl. Allegro pobiera prowizję od sprzedaży, dlatego produkty na allegro są ok. 20-30% droższe niż na spe24.pl
Po pierwsze zapewniam, że pliki nie zawierają żadnych wirusów, natomiast zawierają makra, które przez programy antywirusowe mogą być rozpoznane jako niebezpieczne, ale w przypadku moich plików nie są. Należy w tej sytuacji dodać plik do wyjątków. Tę czynność wykonuje się tylko 1 raz i potem już nie będzie takiej konieczności, chyba że plik zostanie ponownie pobrany z linku w mailu. Dla standardowego programu antywirusowego Windows Defender procedura wygląda następująco:
-
-
- Klikamy lupę („wyszukaj”) na pasku Start.
- Wpisujemy „Ochrona przed wirusami i zagrożeniami” i klikamy w tę opcję.
- Klikamy „Zarządzaj ustawieniami”
- Szukamy działu „Wykluczenia” i klikamy „Dodaj lub usuń wykluczenia”.
- Jeśli pojawi się pytani „Czy zezwalać na wprowadzanie zmian w urządzeniu?” klikamy TAK.
- Klikamy „+ Dodaj wykluczenie”
- Wybieramy „Plik” lub najlepiej cały „Folder”z wycenami i ofertami.
- Po dodaniu plik lub folder wyświetli się na liście i wszystko powinno być ok.
-
-
- jeśli plik otwiera się w przeglądarce (np. Internet Explorer lub Google Chrome) to prawdopodobnie nie został zainstalowany program Inscape (link oraz wszystkie informacje otrzymali Państwo w zamówieniu. Należy wrócić do otrzymanych i pobranych plików i DOKŁADNIE zapoznać się z ich zawartością. Konieczne jest obejrzenie filmu instruktażowego. Bez tego nie będzie możliwość sprawnego posługiwania się szablonami.
- jeśli program został zainstalowany a szablony nie otwierają się to należy otworzyć sam program a następnie z menu „Plik” wybrać „Otwórz” i w ten sposób znaleźć i uruchomić szablon.
- Należy wybrać interesujące opcje przyciągania z menu znajdującego się w prawym górnym rogu ekranu.